thihitjejerna

Alla inlägg den 20 februari 2011

:(

Av Linnea, Marija - 20 februari 2011 20:45

som ni ser på rubriken är det en ledsen gubbe :(


och vet ni varför?? jo0, för att jag tänkte ringa elenore och fråga om vi kunnde vaa, men hon svarade aldrig :( jag ringde henne faktist många gånger.... sen messade jag henne, men fortfarande ingen svar :( sen väntade jag i timmar på att hon skulle svara, men fortfarande inget svar ;(  till slut gedde (stavning) jag upp...


sen ringde jag andjela :) men hon svarade inte heller :( sen gedde (stavning) jag upp helt totalt.....


jag tänkte ringa linnea, men jag vaa med henne igår. Så jag trodde kanske hon var med någon annan :/


Elenore och Andjela om ni läser det här nu så har ni lärt er en läxa:

Ha aldrig mobilen på ljudlöst (bara i skolan), så att ni hör att någon ringer er. Eller om ni har på ljudlöst ha mobilen i fickan så att ni kan känna att det ribrerrar (stavning).


Och ladda era mobiler på natten så att om du/ni får slut på batteriet när ni verkligen behöver ringa någon/tillbax :) 


okej, det var det :) nu ska jag berätta vad vi gjorde igår när linnea vaa med mig :)


okej allt börjar med att hon komm hem till mig, tåg av sig skorna och bla bla bla :)

sen åt vi tårta, för att min pappa fyllde år dagen innan. Då blev det kvar lite tårta :) mums :D


sen gjorde vi en rolig dans som jag och linnea kom på, jelena ville inte vara mee (tråkmåns :s )


efter det tåg vi massor med bilder på oss från webcam :)

här är några :

ajj, min rygg ;)

hihi :) älskar den här bilden :)     

nämen linnea, vad gör du med min mobil?? hihi:)

   

vad läskiga mina ögon är :o

hihi ;) linnea blev visst lite arg ;P

min lilla ängel :*

man ser knappt mina ben :o hihi :)


sen gick vi in på facebook och sånt :) och som ni såg har vi äntligen ficksat en header :)


och sen var linnea tvungen att gå hem :(

jag gick med henne till busshållplatsen (stavning) och då var det typ bara jag och linnea som prata :)

okej det var inte riktigt det som hände ;)


vi skuttade, pratade, skrattade, dansade och m.m ;)  alla kollade på oss....

jag tror att de tyckte att vi är lite konstiga :) men det var i alla fall kul ;)


nu orkar jag värkligen inte skriva mer :)


hej då :)                                 puss och kram // marija <3                    

Presentation

Tjenare, tjenare! :D Vi är två HEETA brudar som är grymmmt bra bloggare! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards