thihitjejerna

Alla inlägg under mars 2011

Av Linnea, Marija - 18 mars 2011 20:47

Hejhej Bloggen!  

 

Idag är det fredag, jag ska säga vad jag har gjort:   

 

Jag hade först idrott i Skrubba hallen idag, vi hade afrodans, nt kul! :S Sen har jag bara pluggat kurs hela dan som handlade om ekologi mm. Sen har jag åkt hem och slappat framför tv:n innan jag hade handbollsträning. Vi hade typ inge fys, skönt! Och det är en dålig sak, jag börjar få ont i min säl igen, ARG!!! :@ Sen åkte jag hem och duscha och sedan ätit. Nu ska jag bara skriva ett inlägg och sen kolla på tv.

 

Tjarrå, hare bra!   

:)

Av Linnea, Marija - 16 mars 2011 16:26

heeej!


idag har det varit en helt vanlig skoldag :) vi har börjat med ny kurs som handlar om ekologi:) och sen har jag haft Matte k.pass idag :) vi har kollat på film i aulan idag, jag tycker att den filmen är ett "sömnpiller" som elenore sa :D vi måste även svara på frågor som handlar om den filmen :/ och om ni undrar så hette filmen typ zozo eller nåt :s aja, sen efter filmen hade jag ph och sen gick jag hem :) snart har jag träning i lyckeby :) så det ska bli kul :)


här är en bild på mig och elenore:  

Av Linnea, Marija - 6 mars 2011 18:54


den här veckan har varit super! :D


jag har gjort jätte mycket roliga saker som:

* åkt skidor i flottsbro :)

* varit med elenore :)

* varit i stan och shoppat :)

* varit i farsta och shoppat :)

 * varit i haninge centrum och shoppat :)

* varit hos Natasa och Nevena (några kompisar) :)

* simmat i torvalla :)

* ätit på en grekisk resturang med jelena och mamma :)

* spelat fotboll :)

och m.m :)


men idag har jag inte gjort så mycket :) jag har varit på träning (fotboll) och sen har jag varit i port 73 och kollat om dom har öppnat en vendelsö hörna i inter sport :) och det har de :) det jag letar efter är en vendelsö väska som jag ha velat ha enda sen den 17 december :/ men när jag frågade om det finns vendelsö väsker där då svarade hon " de kommer nästa vecka"  >:( det har de sakt till mig i typ 3 månader nu :(  jag är arg  :@


och sen har jag pluggat lite inför imorn :) imorn börjar ju skolan ;P

                                    hur har er sportlov varit??

  här är en bild på mee <3                                              
  

  


puss och kram Marija <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenare, tjenare! :D Vi är två HEETA brudar som är grymmmt bra bloggare! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards