thihitjejerna

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Mattanter :P

Av Linnea, Marija - 9 februari 2011 16:29

Hayyyy!   


Ja, ni ser ju rubriken, idag har jag och Marija varit mattanter. thihi!  

Jag trodde att det skulle vara jätte BORING!, fast det var ganska kul, inte som att vara på Grönalund, typ som att baka ensam!   Tummen upp!


Vi torkade, tog upp maträster, ställde stolen fint, frågade hur det smakade och tog fram saker till salladsbordet. Det var roligt men också äckligt ibland för vissa tog tex. mjölk i ett glas och tog mat i det och gick bara, utan att ta undan så jag och Marija får ploka undan det, GRIIIIIIDSAR!!   


Men vi fick SVART pist (MVG), bra jobbat Marija!  


Jag ska plugga nu, tjaoowww!  

linneeeeea<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea, Marija - 18 mars 2011 20:47

Hejhej Bloggen!     Idag är det fredag, jag ska säga vad jag har gjort:      Jag hade först idrott i Skrubba hallen idag, vi hade afrodans, nt kul! :S Sen har jag bara pluggat kurs hela dan som handlade om ekologi mm. Sen har jag åkt hem och ...

:)

Av Linnea, Marija - 16 mars 2011 16:26


heeej!   idag har det varit en helt vanlig skoldag :) vi har börjat med ny kurs som handlar om ekologi:) och sen har jag haft Matte k.pass idag :) vi har kollat på film i aulan idag, jag tycker att den filmen är ett "sömnpiller" som elenore sa :D...

Av Linnea, Marija - 6 mars 2011 18:54


  den här veckan har varit super! :D   jag har gjort jätte mycket roliga saker som: * åkt skidor i flottsbro :) * varit med elenore :) * varit i stan och shoppat :) * varit i farsta och shoppat :)  * varit i haninge centrum och shoppa...

Av Linnea, Marija - 27 februari 2011 17:52

Tjena mors allihopa!      Jappjapp, jag bloggar från pappas dator nu, jag orkar nt gå upp och sätta på min egen, liksom vem orkar de!?   Strax middag, jag hjälpte pappa lite med potatis gratängen så snart äter vi, luktar faktiskt färdigt!      ...

Av Linnea, Marija - 26 februari 2011 20:44


gissa vad jag har gjort idag???....................jag har varit i stan idag :D   och om ni undrar vilken rubrik jag har så kom jag inte på nåt :) joo, när vi var i stan så gjorde vi jättemycket :D vi gick typ 10 km ... :D vi shoppade, gick p...

Presentation

Tjenare, tjenare! :D Vi är två HEETA brudar som är grymmmt bra bloggare! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards