thihitjejerna

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Linnea, Marija - 3 februari 2011 21:55

Ja, idag har man pluggat med spanska, ska skriva rent kladden som jag skrev på datorn och skriva det som en bok, ganska klurigt!   

Och så hade man träning idag oxå, gjorde ganska bra ifrån mig!


I helgen kmr Louise (min syrra) vara borta, hon kmr ha handbolls cup i Skåne. Jag vill också åka dit någon gång till "värmen"! Hon pratar om det hela tiden!  


Imorgon direkt är det gympa så jag, Moa och Andjela ska åka direkt till Skrubba hallen!  

Hej då bloggen, bloggar mer imorgon! :D<3



Av Linnea, Marija - 3 februari 2011 20:15

Vet ni en sak.......... jag är ENTLIGEN klar med biologin!  

Det är typ det jag bara har jobbat idag, man vill ju bli klar med det   

Sen har jag, Jelena och elenore varit i haninge centrum, vi åt på en grekist resturang    det var jätte gott! och billigt   Jag och jelena åt kebabspett och elenore åt lammspett :) mumsillibabba   

sen gick vi till kicks och gissa vem vi såg där!.........................klaudia!!

med hennes mamma :) de hade shoppat jättemycket fina saker/kläder   

Sen gick vi till bik bok och köpte en en mössa som är lika dan som min fast annan färg :) elenore köpte oxå en likadan XD den kostade bara 29 :- men om man köpte en till sak så kostade mössan bara 19 :- hur billigt är det?????

älska verkligen bik bok    sen gick vi till pressbyrån och köpte tre stora varm choklad :) den var jätte VARM! det tog typ 30 minuter innan msn kunnde dricka   

Sen gick vi hem och målade våra fina naglar med våran fina nagellack (stavning).

Sen tränade jag och elenore på vår tango, för vi ska ha dans imorgon så jag och elenore är förbereda :)  aa, det var det som hände idag men nu måste jag gå och dutcha :)

hihi blev lite svettig efter dansen :)

PS: imorgon har jag träning klockan 15... till 16.... så jag vet inte om jag kan vaa mee linnea... sånna fall får vi vaa före och efter träningen :)

okej ska sluta skriva nu :)                             


                                   hej då                                      // Marija   


puss & kram :*

Presentation

Tjenare, tjenare! :D Vi är två HEETA brudar som är grymmmt bra bloggare! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards