thihitjejerna

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Linnea, Marija - 1 februari 2011 17:33

heeejsan! :)


idag har jag varit i skolan (såklart) och jobbat med mest biologi och engelska och svenska   

när vi jobbade biologi så jobbade vi i ett tyst rum, och när vi hade jobbat klart så lärde en tjej som heter klaudia "jag må hon leva" fast på polska   det är jättesvårt   

sen hade vi lunch, det var spagetti mums   

Sen tänkte vi gå till lidel (stavning) men vi hade lite mer att plugga så vi gick aldrig....... men imorgon ska vi det   

det är jättebilligt där :)

Förut köpte vi läsk för bara 4 kr   

Och nu sitter jag här, ska plugga snart (med biologi), har lite kvar att göra och det måste vara klart på fredag :)

 här kommer en bild på min lilla ängel  

den är kanske lite suddig, men ni får stå ut med det   


                                  hej då                                 //marija     

Av Linnea, Marija - 1 februari 2011 16:19

Tjatja alla brudar o grabbar!   


Idagidagidag har jagjagjag varit i i i skolan!   

Menmenmen nu skaskaska jag nognognog sluta!   


Nu har jag Dumle (min kanin) ute. Han är en svart/vit djärvädur som är 8 månader, cuty!   Här är min första ängel:   (Marija är min andra ängel  )

Förnamn: Dumle Efternamn: Dumlesson<3


Idag har jag bara jobbat engelska och spanska, mest english! Då skrev jag en annons om någon ville vara med i mitt "band", CornPop. Jag hittade på namnet själv med hjälp av att göra tvättöm med ordet Popcorn, haha  


Efter lunch som blev spagetti m köttfärgssås lr ris med kyckling (jag tog kyckling) så hade vi LAB i NO-salen. Vi skulle skriva en slutsats om det vi gjorde i fredags (simma tog puls, simma tog puls). Jag tycker att det är JÄTTEsvårt att ta puls! 


Efter det här ska jag plugga, men jag ska fråga min andra ängel (Marija) om vi kanske kan göra något på lördag, bra idée va!? Stolt*  Jag tycker faktiskt vi skålar på de, SKÅL!   


Kram från en tjej men 4 ben (tassar, linnea) xD<333

Presentation

Tjenare, tjenare! :D Vi är två HEETA brudar som är grymmmt bra bloggare! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards