thihitjejerna

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Linnea, Marija - 30 januari 2011 20:36

Hayyyyyyyy!  


Ja, idag har jag haft TVÅ strömavbrott så har nt kunnat blogga om idag!   När man inte har någon ström kan man inte laga mat så vi åt på "Mias" yummy!

 Men jag har haft handbolls match idag, vi vann med 17-5 men dom var ny så bra!   


Har kollat på Solsidan, visst är det fett bra!!?   


Men imorgon är det skola, nt sååååå rolig... "Stanna hemma"  


Hejdå, kramm  

SK000000J!!! :DDD  

Av Linnea, Marija - 30 januari 2011 16:40


Idag har jag inte gjort något särskilt..... för utom att jag dog på tränngen (fotboll)  Det var så jobbigt äkta styrketräningen ju   

Det var en tjej (tänker inte säga vem) hon blev röd över hela kroppen  stackarn........

aa, vad ska man säga... nu har jag gäster, fast de är vuxna så det är inte så kul, när de sitter där och pratar om något larvgit hela tiden  

så nu har jag tråkigt, vet inte vad jag ska göra  

aja, men här kommer lite mer bilder som jag skrev på senaste inlägget:

           


Asså sorry men jag hitta typ ingen bild på bara mig och linnea    


                                     hej då <3                              // marija <3 

Av Linnea, Marija - 30 januari 2011 09:45

         kolla vilka fina bilder jag har hittat på mig och linnea (och jelena)  

        


hihi    goda tider   kommer mer bilder sen :D


                                               hej då               //marija

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenare, tjenare! :D Vi är två HEETA brudar som är grymmmt bra bloggare! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards